Håbon kunnan ruotsinsuomalaisten vanhustenhuollon kartoitus - Vi kartlägger äldreomsorgen för sverigefinländare

Håbon kunta on vuodesta 2010 lähtien suomen kielen hallintoaluetta. Se antaa kansallisista vähemmistöistä ja vähemmistökielistä annetun lain (2009:724) mukaisia oikeuksia kunnan ruotsinsuomalaiselle vähemmistölle, muun muassa vanhustenhuollon osalta. Olemme laatineet tämän kyselyn vanhustenhuollon kysynnän ja suunnittelutarpeen kartoittamiseksi kohderyhmälle Håbon kunnassa asuvat ruotsinsuomalaiset henkilöt.

Kyselyyn voi vastata 3. -23. lokakuuta välisenä aikana.

Osallistumisesi on tärkeää

Vastaamalla kyselyyn autat meitä saamaan paremmat pohjatiedot Håbon kunnan vanhustenhu-oltotukitoimien kehittämiselle, suunnittelulle ja laatimiselle jatkossa. Kartoituksen toteuttaa Håbon kunnan sosiaalihallinto yhdessä suomen kielen hallintoalueen vastuuhenkilön kanssa.

Vastaaminen on nimetöntä

Osallistuminen on vapaaehtoista ja nimetöntä. Tulos esitetään ryhmätasolla, joten yksittäisiä vastauksia ei voi erottaa joukosta.

Kuinka vastaan kyselyyn?

Voit vastata kyselyyn digitaalisesti tästä (suomeksi). Linkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan.
Voit myös hakea ja täyttää kyselyn kunnantalolta, Yhteyskeskuksesta, sekä Skepsgårdenilta, Skeppsvägen 20, Bålsta. Kyselyyn voi vastata 3. -23. lokakuuta välisenä aikana.
Kiitos osallistumisestasi!

Kysymyksiä?

Olet lämpimästi tervetullut ottamaan yhteyttä:

Sarah Wenne (ruotsiksi)
Puhelin: 0171-46 43 52
Sähköposti: sarah.wenne@habo.se

Raisa Holm (suomeksi)
Puhelin: 0171-65 87 67
Sähköposti: raisa.holm@habo.se

Information på svenska.

Som en del av det finska förvaltningsområdet undersöker vi nu behovet av finsktalande äldreomsorg i Håbo kommun. Undersökningen riktar sig till dig som är sverigefinländare i kommunen.

Vi har därför tagit fram en enkät för att kartlägga efterfrågan och behov av äldreomsorgens utformning för dig som är just sverigefinländare och bosatt i Håbo kommun. Undersökningen kan besvaras under perioden 3 - 23 oktober 2022.

Din medverkan är viktig

Genom att svara på enkäten hjälper du oss i vårt arbete med framtida utveckling, planering och utformning av insatserna inom äldreomsorgen i Håbo kommun. Den här kartläggningen genomförs av vår socialförvaltning tillsammans med ansvarig för finskt förvaltningsområde i kommunen.

Dina svar är anonyma

Ditt deltagande är frivilligt och sker anonymt. Vi kommer att presentera resultatet på gruppnivå så att enstaka svar inte kan urskiljas.

Hur besvarar jag enkäten?

Du kan besvara enkäten digitalt här (på svenska). Linkki toiselle sivustolle, avautuu uuteen ikkunaan.
Du kan också fysiskt hämta, fylla i och lämna in enkäten via vårt Kontaktcenter i kommunhuset, eller på Skeppsgården som ligger på Skeppsvägen 20 i Bålsta. Undersökningen kan besvaras under perioden 3 - 23 oktober 2022.
Tack för din medverkan!

Har du frågor?

Då är du varmt välkommen att kontakta:

Sarah Wenne, svensktalande
E-post: sarah.wenne@habo.se